Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Par primedbi na postojece mape :)  (Pročitano 2142 puta)

kiseli

  • Prijatelj Servera
  • Čiter
  • ****
  • Poruke: 266
Par primedbi na postojece mape :)
« poslato: Oktobar 31, 2015, 06:10:29 posle podne »
Opet malo da davim, nisam davno :D

Problemi kojih sam se za sad setio, kad naletim na jos napisacu  8)

de_dustec2 - Mapa ima 29 spawn mesta, 15 za CT i 14 za TT. Samim tim ne mogu svi da udju u igru.
de_bretagne - Deo spawn mesta u CT bazi se nalazi van buy zone, samim tim mnogo otezava igru kad ne moze se kupi oruzije na pocetku runde. A treba ukloniti i camp zonu sa CT spawn-a, jer se pored istog nalazi sajt pa ne moze se brani lepo.
de_irak - Na vrhu merdevina kod CT spawn-a se iza vrata nalazi jedan taoc, posto CT ume cesto da se steka gore bacanjem bombi TT cesto gube pare bezveze jer ubiju datog taoca. Isto tako ovde(iznad CT spawn-a) bi trebalo staviti block zonu, jer sa datog mesta moze da se vidi kroz neke zidove.
de_allstars - Na mapi se nalazi jedan teleport, kroz koji ako vise igraca prodje u kratkom vremenskom peroiodu ostanu zaglavljeni jedni u druge. Pa ako moze teleport da se ukloni :D
de_castlevania - Dosta spawn mesta u CT bazi je jako blizu, pa se zbog toga igraci ubaguju na pocetku svake runde.
de_herm - TT mnogo brze stize na A sajt od CT, samim tim uvek dobija runde(http://www.stats.matorci.info/mapinfo/3292). Pa ako bi moglo malo da se odalje TT spawn mesta da se napravi balans(slicno kao sto je bilo za de_rudnik)
de_militia - Ako se dobro secam mapa ima 20 spawn mesta, mada se skoro nije igrala pa ne znam da li je menjano :D

Znam da sam vecinu tih stvari oko mapa ranije ja sredjivao, ali ne mogu se setim preko cega sam editovao postojece mape. A sve to bi trebalo da moze se resi preko postojecih plugina na serveru :D
kiseli <3 uzi

zaludan

  • Čiter
  • *****
  • Poruke: 1,221
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 31, 2015, 07:26:56 posle podne »
Da, vecina toga moze da se resi pluginovima, ali ima jedna jako vazna stvar za to - server treba da bude prazan za sredjivanje, sto je skoro nikad.
Tako da, mozda nesto i uradim, ali nije mnogo verovatno :D
Let it be.

kiseli

  • Prijatelj Servera
  • Čiter
  • ****
  • Poruke: 266
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 31, 2015, 10:34:01 posle podne »
Instaliras amxmodx na svom kanteru pa tu namestis sve sta ti treba :P

Vidim da cu ja poceti da ti kacim ovde sredjene fajlove za sve te mape  8)
kiseli <3 uzi

kiseli

  • Prijatelj Servera
  • Čiter
  • ****
  • Poruke: 266
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #3 poslato: Decembar 14, 2015, 08:49:01 posle podne »
Sredjeno par mapa, samo prekopiraj .bsp preko starih na serveru :D

de_bretagne - svi CT sponovi unutar buyzone, a ako se dobro secam i camp zone su lose uradjene pa mozes samo da obrises .wgz fajl iz configs/walkguard foldera.
de_acx_willow - sredjeno bagovanje CT sponova
de_pandemonium_beta - uklonjen smaracki eho na mapi :D

Takodje mislim da mozes da zamenis plugin Bad Spawns Preventer sa Fail Spawn Protector
Objasnjenje
Citat: Phant
Awesome plugin, not seen it before.
Just tested right now on special map with 32 spawnpoints at identical origin:

And its works. Works better than Bad Spawns Preventer by xPaw.

Current plugin:


Bad Spawns Preventer:

Notice on shadow in center. There is many alive bots at same origin (stucked).



kiseli <3 uzi

bezimeni

  • Pro
  • ****
  • Poruke: 137
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #4 poslato: Decembar 14, 2015, 11:30:54 posle podne »
I na mapi De_revival_b2 ima problem sa tt sponom,isto kao sto je bilo na acx_villow mapi..pa i to da se sredi,ako moze :)
Super M@ck 25 :D

bezimeni

  • Pro
  • ****
  • Poruke: 137
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #5 poslato: Decembar 14, 2015, 11:33:11 posle podne »
I zaboravih mapa de_hunt nije za big server,,,nema igre apsolutno nikakve za tt tim...ili da ostane za jutro kad nema igraca ili za mali server...tu svakako moze 5 vs 5 lagano da se igra! Mogu potvrditi i ostali :)
Super M@ck 25 :D

zaludan

  • Čiter
  • *****
  • Poruke: 1,221
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #6 poslato: Decembar 15, 2015, 08:37:08 pre podne »
Sredjeno par mapa, samo prekopiraj .bsp preko starih na serveru :D

de_bretagne - svi CT sponovi unutar buyzone, a ako se dobro secam i camp zone su lose uradjene pa mozes samo da obrises .wgz fajl iz configs/walkguard foldera.
de_acx_willow - sredjeno bagovanje CT sponova
de_pandemonium_beta - uklonjen smaracki eho na mapi :D

Takodje mislim da mozes da zamenis plugin Bad Spawns Preventer sa Fail Spawn Protector
Objasnjenje
Citat: Phant
Awesome plugin, not seen it before.
Just tested right now on special map with 32 spawnpoints at identical origin:

And its works. Works better than Bad Spawns Preventer by xPaw.

Current plugin:


Bad Spawns Preventer:

Notice on shadow in center. There is many alive bots at same origin (stucked).



Sve ubaceno kako ste trazili :)
Let it be.

kiseli

  • Prijatelj Servera
  • Čiter
  • ****
  • Poruke: 266
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #7 poslato: Decembar 17, 2015, 07:23:34 posle podne »
as_swissbankv2 - sredjena spawn mesta za 32 igraca
de_allstars - izbacen teleport sa mape
de_dustec2 - dodato par spawn mesta

I na mapi De_revival_b2 ima problem sa tt sponom,isto kao sto je bilo na acx_villow mapi..pa i to da se sredi,ako moze :)


Nisam primetio da baguju sponovi na toj mapi kad sam igrao, mozda ima veze i sa novim pluginom za lose sponove :D
kiseli <3 uzi

Bagzzy

  • Ozbiljan igrač
  • ***
  • Poruke: 36
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #8 poslato: Decembar 22, 2015, 09:28:00 posle podne »
ACID svaka cast na trudu.   :D

zaludan

  • Čiter
  • *****
  • Poruke: 1,221
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #9 poslato: Decembar 23, 2015, 12:11:15 pre podne »
nema tu 'svaka cast'.

Covek je zaludniji od mene :D
Let it be.

Bagzzy

  • Ozbiljan igrač
  • ***
  • Poruke: 36
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #10 poslato: Decembar 25, 2015, 06:15:51 posle podne »
hahahahha... definitivno  ;D

bezimeni

  • Pro
  • ****
  • Poruke: 137
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #11 poslato: Mart 11, 2016, 07:34:38 posle podne »
Acid jel znas ubaciti jos spon mesta tj npr na mapi sa 20 slota dodati 32 slota?Jel si to radio vec...koliko vidim sredjivao si sponove i slicno pa ako znas na onoj mapi de_lan-z sredit za 32 slota?
Super M@ck 25 :D

zaludan

  • Čiter
  • *****
  • Poruke: 1,221
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #12 poslato: Mart 11, 2016, 09:11:57 posle podne »
Acid jel znas ubaciti jos spon mesta tj npr na mapi sa 20 slota dodati 32 slota?Jel si to radio vec...koliko vidim sredjivao si sponove i slicno pa ako znas na onoj mapi de_lan-z sredit za 32 slota?

Ta mapa, kao i ostale ubacene u 'istom paketu' su male mape, i na njih necemo dodavati slotove.
Ni na jednon maloj mapi ih necemo dodavati - jedini nacin da one imaju 32 slota je ako su napravljene tako.
Let it be.

bezimeni

  • Pro
  • ****
  • Poruke: 137
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #13 poslato: Mart 11, 2016, 09:20:25 posle podne »
Pa da Zaludan,ali ona ima predispozicije za 32 igraca,zato sam i insistirao ako moze da se dogradi za 32 slota.Ali ok nista onda,ali veruj mi da ima mnogo manjih mapa a imaju 32 slota :P da ne trazim sad i pisem koje su :) Nego ok nista onda :P
Super M@ck 25 :D

zaludan

  • Čiter
  • *****
  • Poruke: 1,221
Odg: Par primedbi na postojece mape :)
« Odgovor #14 poslato: Mart 11, 2016, 09:46:48 posle podne »
Stvarno nema potrebe da trazis i pises - znam i ja da snow ima 32 slota, ali to i dalje ne znaci da cemo na ovolike mape dodavati slotove.
Let it be.